Friday, August 13, 2010

KEM ARSENAL 100% KEMBALI..!!!




Kehangatan season 2010/2011 sudah bermula....!Bujang memang dah lama tak sedap duduk. Tiap-tiap minggu, hiburan Bujang hanya slot Cerekerama, paling-paling tak Liga Super
( mendengus ah ah ah 90 minit ). Liga Super tak sama nikmatnya. Tapi sejak Kelantan menjadi salah satu Big 4 Liga Super, Bujang paksakan diri. Bujang orang Kelantan ( pengakuan berani mati ). Pesanan awal-awal, jadi sesiapa anak gadis terutamanya gadis Kelantan diminta jangan ambil kesempatan di atas pengakuan Bujang.

Cerekarama banyak mengajar Bujang erti sebenar kehidupan


Berbalik kepada tajuk utama, musim ini Bujang nak mulakan dengan penuh rasa rendah diri. Tiada lagi
prediction ala-ala pipiyapong. Prediction yang membabi babun telah memusnahkan kerjaya seorang bookie. Kali ini lebih persis. Match pertama menentang Liverpool, Bujang mejangkakan Arsenal tewas. Opppsss, kepada peminat Arsenal please jangan emo. Ini taktik kita. Kita bagi golongan Shankly angkat sama dia punya hidung sama tinggi dengan Katrina Kaif. Bagi chance kepada penyokong Liverpool yang baru nak merasa jersi halal. Gua bagi jalan sama lu semua ! Prediction kakijujur LIVERPOOL 3 - 1 ARSENAL.

lepas game, fan liverpool semua muka proud



"It is a good opportunity to have a good start against a good team, we are ready and we are, of course, excited by the new challenge".

Ayat Le Preuf sebelum sepak mula menentang Liverpool. Okay ya, assignment pertama Bujang season ini ialah mengkaji setiap ayat dan cuba memahami setiap babak drama lakonan Le Preuf. Ini gara-gara terpengaruh dari cerekarama TV3. Kita perlu cuba menghayati dan menjiwai sepertimana yang cuba diterapkan oleh artis Malaysia. cuba lihat pada frasa good oppoturnity to have a good start against a good team. Bagi yang tak tahu bahasa konspirasi dunia, itu tandanya peluang terbaik untuk Arsenal tewas. Buktinya ada pada HAVE. Ia merujuk kepada ada, jika diolahkan ia bermaksud "kita perlu tewas". Lebih-lebih lagi dengan pasukan yang tengah bersemangat palsu. Jangan cepat melatah, dengar dulu.

Frasa kedua
we are ready and we are, of course, excited by the new challenge. Jadi nampak apa maksud sebenar Le Preuf?Bujang ulas ya," ...kita bersedia untuk tewas, kita perlu tewas untuk suntikan klimaks kemuncak lelaki sebenar yang seterusnya membawa piala ke genggaman kita"..


ayat penuh

"kita perlu tewas, kita bersedia untuk tewas, kita perlu tewas untuk suntikan klimaks kemuncak lelaki sebenar yang seterusnya membawa piala ke genggaman kita"


Bujang ringkaskan, kekalahan yang membawa kemenangan. Iya, itu maksud sebenar Le Preuf. Kalau sebelum ini Arsenal garang di awal musim tapi lemah lutut di pengakhiran, itu useless.

Percayalah, season 2010/2011- piala hak mutlak GUNNERS
..

kucupan piala lagi manis dari kucupan seorang wanita

p/s : post ini akan muncul live di suarabig4.blogspot.com & kampungbolasedunia.blogspot.com serentak

2 comments:

Ray said...

Liverpool mng esok aku ase... makan nasi lu arsenal. kan kene tibai ngan liverpool teruk2 kan. :D

BujanG BahaGia said...

Bujang pun rase mcm Ray..tapi at lis lwn Liverpool...kalau Man u kalah?