Monday, March 29, 2010

Bayern Munich vs Iblis Merah


gua sebernarye br pas mkn tom yam ngn pak alex kt perkampungan melayu tepi stadium old trafford..gua jgk nk repot kt die psl sblm tu gua pgi usha2 sket kt kem bayern munich..seperti yg kite tau Iblis Merah a.k.a Man U akn bertandang ke Allianz Arena untuk berjuang menentang Bayern Munich tok quarter final 1st leg pade pagi ni..pak alex sambil menghirup tom yam campur nyer gtau, "kite kene skor walaupun main jauh dari rumah kerana memberi kite byk kelebihan..kite kene wat mende tu"..pak alex berkate lagi "rekod team ak gempak, itu menunjukkan team ak matang & dh phm dgn gaya permainan eropah"..gua tersenyum lebar lalu panggil waiter bagi nasi putih sepinggan lagi kat pak alex..

aritu gua lepak2 skali ngn player2 kt mamak..diorang ade jgk bkk2 cite sket..vidic gtau, "bayern adalah team yg bgs..Tapi stiap team ade kelebihan & kelemahan..kite gne kelemahan tok merobek gawang diorang"..park ji sung pn ngn konfiden & proud nyer sambil ttp mate ckp "aku akn skor lagi nti"..

cite kt kem bayern lak..gua tgk diorang mmg training gile2 nyer..tgh syok usha2..gua terdengar sergahan..kantoi lak ngn Louis Van Gaal..die berkate "ko blk gtau pak alex, kitorang xtkt kt Iblis Merah..sepatutnyer korang tkt kat team ak..ak xpernah tkt dan player ak pn xtkt..tp rooney ak salute"..sblm kene bantai, baek gua cabut..tapi yg gua heran legend jerman,
Franz Beckenbauer sndiri ckp yg bayern skrng sedang berlari ketakutan..gua dpt tau jgk yg mayb robben tidak akan diturunkan selagi blom 100% fit..ade jgk desas-desus mengatakan bahawa pak alex ingin memancing si bengis ribery ke man u..

injury updates..

wes brown (metatarsal)
michael owen (hamstring)
anderson (knee)
john o'shea (thigh)

formation:


skuad yg diterbangkan ke Bayern:

Edwin Van Der Sar, Ben Foster, Tomasz Kuszczak;
Gary Neville, Rafael Da Silva, Nemanja Vidic, Jonny Evans, Rio Ferdinand, Patrice Evra, Ritchie De Laet;
Michael Carrick, Darren Fletcher, Darron Gibson, Paul Scholes, Gabriel Obertan, Luis Nani, Antonio Valencia, Ji-sung Park, Ryan Giggs;
Wayne Rooney, Dimitar Berbatov and Federico Macheda

prediction = bayern munich (1) - man utd (2)

6 comments:

BujanG BahaGia said...

man u nampak yakin bonar dapt belasah Bayern...tp klo kalah bujang ade 1 permintaan...1 je...tolong bg penampar kt PARK JI SIONG...!

Que said...

racist man..

brandon flowers said...

shit nk mng je. aku yakin muller ngan olic skor nnt

Que said...

tgg & lihat..

Anonymous said...

toksah gne shortform lah sayang
letih nk bace
lol

Que said...

roger..