Wednesday, March 31, 2010

ikhLas dari Liyana Jasmay

gadis nakal

bujang terkejut sangat..act bujang tgah surf internet..secara xsngaje bujang trnmpak artikel menarik dari liyana jasmay yg membuat pengakuan khas melalui lagu terbarunya..."AKU TAK PERCAYA BARCA"....mungkin korg pn xpercaya, tapi ble korg da dGr lagu ni...bujang yakin korang pn terkejut sama.....siyes terkejut mak ooiii...!




kompilasi terbaru liyana jasmay

Bujang selitkan sekali dgn lirik k..sambil2 tu blehla kte nyanyi same2 ngn Bujang...

Hey hey hey hey
Aku tak percaya Barca
Aku tak percaya Barca
Aku tak percaya B A R C A

Namaku tak perlu disebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku


Ku selalu lihat dari jauh
kutahu kaupun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu


Aku tak pernah fikirkan Barca
sekadar mengusik kamu
biarlah barca yang datang padaku
aku tak percaya


Aku tahu kau ingin MENANG
janganlah cepat mudah KOYA
bermain dahulu baru ceritanya sempurna


Hey hey hey hey


Memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal


Kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu


Aku tak pernah fikirkan Barca
sekadar mengusik kamu
biarlah Barca yang datang padaku
aku tak percaya


Aku tahu kau ingin MENANG
janganlah cepat mudah KOYA
bermain dahulu baru ceritanya sempurna


Hey hey hey hey
Aku tak percaya Barca
Aku tak percaya Barca
Aku tak percaya B A R C A...!!!!!!!


p/s : geram betul liyana jasmay dgn barcelona...bujang pn xtau kenapa


No comments: