Wednesday, March 31, 2010

preview: arse nal - fc barcelona

apsal plak aku yang wat post ni. i think i have the credibility to talk about this topic because i have done some research on it. so lets move on to our first subtopic, shall we?!

the reason of why i'm siding on arsenal on this match:
1-aku tak abis lagi frust ngan barca pasal champions league season lepas. aku masih tak paham knapa ovrebo masih lagi menjadi ref sehingga sekarang, walhal dia ni hanya mempunyai lesen kelas c seperti seorang lecturer sport science tu.ovrebo- misconduct

platini harus mengambil tindakan sewajarnya kalo nak mengekalkan kedudukan sebagai presiden UEFA. jangan hanya tahu pergi tengok match je pastu senyum bila kena zoom. waklu.




platini, ketua lembu laut eropah






2-aku terharu ngan support yang diberi oleh bujang dan brontoquer. mereka memilih chelsea sebagai juara season ni ngan piala FA skali. kira diorang nak kami menang double season ni. wah terharunya aigoooo... mereka juga telah berkomplot ngan ref masa lawan birmingham dulu supaya arsenal seri. wootwoot seronoknya kata farah. kepada bujang, brandon sukeeeeeeeeee...


aku dengar citer fabre turun je training pagi tadi. elok je kate mak dia, takda pun tanda2 dia injured. so mungkin dia akan diturunkan pagi ni.

sebagai menunjukkan tanda kasih, aku ada search gambar 'nasri'. tapi kuar gambar mamat ni.sapa ni sial

cari sikit gambar 'nasri pray', tapi tak sangka plak dia berdoa ngan awek dia.





sekularism






nasri ngan cisse- ada gak awek nak kat nigger tu







harapan aku arsenal menang. prediction: arsenal 2- barca 1

(arshavin, nasri-messi)

1 comment:

BujanG BahaGia said...

hahahaha..brandon, bukan main ko kutuk nasri bujang..dahla ko xtau gambar tu gambaar sape...tu gambar bapak nasri syiallll..!

bujang marahhhhhhh