Saturday, May 22, 2010

Amaran pertama dari Pak Wenger...!

Gurls and Arsenal are part of mylife



Amaran pertama dari Pak Wenger...


Berlandaskan paksi kegharaihan dalam kewarasan Mudhari'k, Arsenal sah mendapatkan Marion Counter...ehhh, Maroane Chamakh la....signing is just free...rekod berjimat-cermat terus menjadi aspirasi Arsenal..

Rumors demi rumors, dari Ohartis ke Murai.com....
Marouane Chamakh rasmi menjadi milik Arsenal dan penyerang sensasi Moroccco ini tidak mampu lagi menyembunyikan kegembiraannya untuk bermain di Liga Premier Inggeris.

"Mimpi ini tidak sama seperti mimpi pertama semasa baru baligh, tapi ini adalah mimpi yang menjadi kenyataan dan merupakan kenikmatan luar biasa, bergabung dengan Arsenal. Arsenal merupakan pilihan hati saya," luah Chamakh.


First Arsenal's signing


ujarnya lagi....


"Saya sangat senang bermain di Emirates Stadium di depan penyokong Arsenal. Saya telah mendengar banyak hal hebat tentang stadium tersebut dan saya tidak sabar menunggu untuk bermain di sana dengan jersi Arsenal"


Chamakh menjadi prospek penting dalam kejayaan Les Girondins merebut gelaran juara Ligue 1 Perancis pada tahun 2009 dan Chamakh meninggalkan kelab setelah 293 penampilan dan meledak sebanyak 79 gol.

Muslim ini memulakan kariernya di Bordeaux di ketika kita semua sibuk struggle untuk peperiksaan SPM, perkembangan yang perlahan pada awal permulaan tapi kini sebagai salah satu penyerang paling tajam di Ligue 1.

Chamakh telah mencetak 27 gol dalam 53 penampilan bersama negaranya Morocco dan Bujang yakin Brandon Jambu Flowers, Que, Gonzales rose dan Jemi Halim pasti gelisah gunda gulana...tak lupa Azwan Ali Bakhtiar jangan gelisah..


Dengar ya Kem Man u, Chelsea dan Liverpool..khas dari Chamakh The Legend...


"Saya akan berikan yang terbaik untuk kelab ini, kelab yang biasa saya sanjung. Kami memiliki begitu banyak pemain hebat di Arsenal dan saya akan memberikan segalanya untuk membantu Arsenal untuk menjulang trofi musim depan," ujar Chamakh.



p/s : hidup Bujang kembali bersinar

1 comment:

Que said...

bajet la..
lom men lg dh jd legend..