Thursday, May 13, 2010

kem liverpool. dan belanda.

hai. nama aku. azwan bakhtiar. baru dapat amanah untuk mengulas isu-isu yang berkaitan liverpool. dan. menjelang piala dunia 2010 afrika selatan. aku diberi tanggungjawab untuk ulas isu-isu pasukan kebangsaan belanda.

hm hm.

dulu. aku pernah jadi pengulas pasukan FCgalacticos untuk liga utp 2009. tahun ni pulak untuk pasukan FCvendetta.

aku bukanlah peminat bola yang hardcore. banyak benda yang aku tak tau. oleh itu. ulasan yang aku bagi hanya bersifat surface. apa-apa pun. segala kritikan membina amatlah dialu-alukan.

sekian.

oh lupa. klik sini untuk melawat blog aku. hehe.

2 comments:

Que said...

hidup vendetta..
jgn lpe promote suarabig4 kt blog ko..
haha

BujanG BahaGia said...

legasi liverpool bermula....gahnya liverpool..
p/s: angan2 je kot liverpool ni