Tuesday, July 13, 2010

Fabregas dipaksa(rela)

ya, seperti yang dilaporkan oleh Telegraph.co.uk, fabregas dipaksa (dan merelakan) team matesnya iaitu puyol dan pique supaya memakai jersi barcelona semasa sedang meraikan kemenangan mereka di Madrid.

fabregas disarungkan jersi oleh puyol dan pique. pepe reina yang sebentar tadi sedang khusyuk berkaraoke lagu girls' generation terberhenti kerana ingin membantu fabregas.

walaupun fabregas kelihatan sangat gembira tetapi beliau kelihatan agak keberatan semasa menyarungkan jersi itu.

carles puyol (kanan) yang mengenakan kain sarong catalunya rekaan eric leong sedang asyik membetulkan baju fabregas. gerrard pique(tidak kelihatan) sedang melakukan sesuatu yang aneh dibelakang fabregas.

untuk tidak menghampakan fans arsenal, fabregas sempat berkata bahawa kemenangan ini juga ialah untuk peminat arsenal. dan dia cukup berbangga menjadi pemain arsenal. bijak r ko dalam menangani isu panas ni.

semua orang tahu yang dia akan pergi. tapi jika setiap kali transfer season drama perpindahan ini dimainkan, siapa yang tak muak. memetik kata Bujang, "kalo dah rasa nak pergi sangat tu pergi jela. kalo stay pun tak guna buat menjatuhkan moral team je. contoh macam kes ade dan toure. scout arsenal senang je cari player muda yang boleh ganti tempat ko, sial!". sungguh mendalam firasat bujang dalam hal ni, dan aku tak boleh bersetuju lebih lagi!

btw sial tu sengaja aku tambah untuk mewujudkan suasana kurang senang dikalangan pembaca.

***
itu saja laporan dari aku. transfer news chelsea akan menyusul sebentar saja lagi.

3 comments:

BujanG BahaGia said...

ko nakal siyes brandon...bila masa tu ayat aku...haha...

barcelona tu mmg dal gila meroyan...aku nak wat group anti barcelona...macam G.E.M.U.K

brandon flowers said...

haha bagus gak idea ko.

sab said...

nak join grup ANTI BARCA SUCK..lebih hamsap dr team2 len ar..bikin panas