Thursday, July 1, 2010

jung jung hassan

Guten abend, my fellow Nazis! debaran menunggu 3 julai makin terasa. Argentina vs. Germany. walaupun aku bukan warganegara jerman tapi entah kenapa semangat ini membuak2. jangan salahkan aku, bukanlah aku tiada semangat bola nasional, atau suka menyibuk sokong negara orang lain. well dah MALAYSIA tak masuk WC, camne aku nak sokong? unless korang boleh melayakkan Malaysia ke WC, selagi tu aku terpaksa sokong negara orang.

Ananda Krishnan berpotensi menggantikan sultan bola. perlu ada semangat macam Abramovich kalo nak maju.

btw, rasa cuak keatas argentina sememangnya ada. masa WC dulu jerman menang, tapi sampai penalty. dan last meeting jerman kalah 0-1 dalam friendly. dan itu kat home...

tapi suma jangan gelut. germany ialah sebuah skuad yang terkenal dengan taktikalnya. kekalahan itu hanyalah sekadar eksperimen oleh saintis2 bola germany tentang taktik baru, samada ianya plausible ataupun myth. FYI einstein juga sebenarnya pernah menjadi saintis bola sebelum dirompak oleh amerika. sebab itulah kewujudan saintis bola dirahsiakan kerana takut amerika rompak lagi saintis germany dengan menggunakan taktik 'green card'nya.

bola? waklu!

sekarang germany memang betul2 dah bersedia untuk menentang argentina. tiada masa yang lebih sesuai lagi. player2 pun dah lain macam dah semangatnya. schweinsteiger, lahm, dan muller dah mula bukak mulut. cuak gak aku! jangan over confident sangat woi.

podolski dan cacau injured? aduh mintak2 lah cepat sembuh.

No comments: