Wednesday, July 14, 2010

titi angkat kaki

titi dah angkat kaki ke new york red bulls. di barca, henry sudah pun terkeluar dari susunan mematuk(pecking order) apabila jatuh dibelakang pedro dan bojan. nah, ditambah lagi dengan pembelian david villa, rasanya lebih baik dia menonton match barca di tv rumahnya.

nak kata henry dah tua, dia masih kuat. mungkin semangat bangsa barca lebih kuat...

pada umur (masih) 32 tahun, adakah henry, penjaring terbanyak france dan arsenal ni benar2 mahu melupakan competitive 'football' di peringkat tertinggi dan berpindah ke leisure 'soccer' di new york? atau adakah dia terlalu taksub dengan new york selepas menonton sekuel movie kegemarannya iaitu sex and the city 2? tiada siapa tahu.

peminat amerika khususnya red bullers (yeke?) memang sangat gembira dengan kedatangan henry. malahan penyerang sensasi mereka, juan pablo angel berkata, "it's been an honour to get to play alongside henry. he is considered the best in his generation". aku yakin angel memang xle tidur malam sebab terlampau excited. yelah, dapat partner dewa bola.

dia dah mai dah... tok sah dah nak superimpose lagi nye.

namun dalam perpindahan ini titi menafikan yang dia berpindah ke NY hanya untuk bercuti. "wa selalu datang untuk bercuti. tapi bukan kali ni. wa nak kasi tunjuk sama lu orang style rembat bola, true punya."

best lah korang kat us. dapat jumpa legend

anyway, banyak faedah yang henry dapat bila transfer US ni. che det pernah berbincang tentang sebab2 henry pindah US,
1-income mesti masyuk
2-henry ni agak taksub ngan NBA
3-peluang nak revive balik kehebatan dia
4-peluang mencuba nasib dibidang hiburan. FYI handball dia against ireland tu pernah jadi top hit di amerika

direktor spike lee berpeluang bergambar dengan titi. apsal muka mamat ni cam nak makan kaki je?

No comments: