Tuesday, April 13, 2010

jangan tunggu lama-lama; ramli sarip


4 patut dan 4 tak patut man utd menang title season nie..


patut: of cors, sebab saya penulis untuk kem bolasepak manchester united.
tak patut: sebab 2 match lagi agak sulit.. main dengan man city(away) ngan maen ngan spurs kat home..(yang ini boleh la, main ngan team cap ayam)..


patut: sebab chelsea gile overconfident!!! saya bajet, chelsea akan seri lawan ngan cap ayam kat away.. pas tu ngan LIVERpool kat anfield(mungkin sulit sedikit, tetapi sedikit sahaja lah)... so man utd still ade chance nak potong lah..kot...
tak patut: sebab berbatov tak berapa suka sumbat gol.


patut: sebab saya rase rooney amat suka untuk score lagi untuk maintain topscorer season nie dan ini akan mendatangkan kemenangan di pihak man utd
tak patut: sebab rafael da silva nak maen macam rafael da silva lawan bayern lagi kalau diberi peluang.


patut : sebab ini sumua konspirasi
tak patut: konspirasi bodoh.

hah!! refree, mata saya nak terjatuh!!!

1 comment:

brandon flowers said...

ITU REF SIALAN

TOM HENNING OVREBO AKU RASA KALO KO JADI REF LAGI UCL SEASON DEPAN MMG KO NK MATI KNA SNIPE NGAN FAN.

KALO KO DAH XSABAR NK MATI BOLE LA JADI REF WORLD CUP