Tuesday, April 13, 2010

preview: chelsea vs. bolton

malam ni chelsea akan menerima kunjungan bolton. aku malas nak ulas panjang2, coz chelsea just menerima kunjungan bolton. lainlah kalo chelsea lawan barca, ada gak point aku nak gelut. aku malas nak point out previous result against this team, tapi cukup la sekadar kefahaman anda semua tentang bolton apabila mereka melawan team2 favourite anda. ke aku salah??! ke ada team big 3 eh 4 yang seri atau lebih hampeh lagi, kalah.. lawan bolton tu??!

masa kat reebok stadium pun chelsea dah bantai 4-0, agak2 kalo lawan kat 'the shed'?? scary to even think bout it huh?

"TITLE IS OURS"

4 comments:

Que said...

are u sure?

BujanG BahaGia said...

berlagak nak mampus brandon...

brandon flowers said...

oklah aku merendah diri skit..

chelsea mng nipis je..

1-0 je..

ok x?

BujanG BahaGia said...

jom tgok bola...bujang rase bolton menang malam ni