Wednesday, April 7, 2010

spirit of '99 ? sejarah tak mungkin berulang~

pagi ini aku akan turun tgk UCL. salu kalo aku turun team yg aku sokong akan menang. semalam aku tak turun sebab ada 2 test. so mintak maaf wenger.

untuk match pagi ni, aku suka untuk menyokong bayern. sebab aku memang minat bayern nak-nak masa ballack men kat bayern dulu. team up pulak ngan sebastian deisler.. peh macam makan ubi bakar ngan air kopi.
so aku nk citer pasal possible line up bayern. walaupun ni blog big4 tapi watpe aku nk citer pasal manure? suma muka loser je malas aku.

aku rasa ni ialah line up yang paling best. bagi aku la.
olic
muller
ribery--pranjic--van bommel--robben
lahm--demichelis--van buyten--altintop
butt
line up ni aku pergi menurun ngan shebby dulu. mana la aku nak tau kalo altintop tak suka men right back. tapi aku tengok dia men right back best je. coz aku suka tengok lahm overlap dari kiri. fuh kalo dia naik pastu tebuk masuk pastu shoot. memang best.

olic

bekas player hamburg. decent player. tapi stamina macam kude. ada ura2 mengatakan dia ni saudara kuyt.

muller
player muda bayern. permata german skali ngan mesut ozil, untuk world cup nanti. kebolehan ialah boleh bermain mana2 offensive position. striker, second striker, right wing, left wing, attacking midfield, center midfield suma dia boleh. kira jadi utility player untuk bayern la.

ribery
le' scarface tidak perlu lagi diperkenalkan tentang kebolehan dia. cukup sekadar melihat video2 telatah beliau di youtube. yang mengejutkan aku dulu ialah macam mane bayern dapat ribery dulu sebelum real. sedar2 bukak tv bayern dah sign ribery ngan luca toni. fuh memang untung la bayern.

robben
mengimbau zaman chelsea dulu, robben ialah seorang trickster yang sedap kalo bermain kat left wing. dan kalo sesekali mourinho menukar taktik kepada diamond, memang teramat sedap disitu apabila melihat dia cut-in dari kanan pastu shoot. fuh ada gak 2-3 kali aku tgk dia buat move sama pastu gol. memang mudah bagi arjen robben. tapi kaki dia ni lain macam sikit. boleh kata macam kaki kerol r. payah sgt jual saje, dpt income beli malouda setel.


jadi aku rasa aku memang suka untuk menyokong bayern. walaupun ni blog big4, tapi tak tergetus pun dihati aku nak support manure. ah habis la xda kelab big4 masuk semi season ni...

prediction: man utd 1-2 bayern

(scholes - ribery, muller)

2 comments:

Amirul Mukminin said...

lahm men right back la bro,baadstuber main left back,altintop men midfield knan..hopefully gomez dgn klose men la.robben pun.

brandon flowers said...

itula kelemahan bayern. willy sagnol dah pencen, trus kelam kabut right back. terpaksa la lahm cover. tapi altintop pun salu men back masa kat schalke. offensive gak.