Monday, April 12, 2010

Hancur Sudah...


12 hari lepas merupakan saat yang sukar dan malang buat man utd..tersingkir dalam saingan liga juara-juara eropah,kekalahan 2-1 kepada chelsea,dan kini seri 0-0 kepada blackburn..ini bermakna hancur sudah harapan man utd untuk menjulang kejuaraan liga perdana inggeris buat 4 kali berturut-turut..

Jentera serangan man utd semalam dikepalai oleh Berbatov dan Mancheda disebabkan ketiadaan the "Roo" akibat kecederaan buku lali..

Diakui bahawa perlawanan mentang Blacburn semalam agak hambar walaupun permainan dikawal oleh man utd..Hanya beberapa peluang diperoleh tetapi tidak cukup untuk menembusi gawang pihak musuh..peluang keemasan diperoleh Valencia apabila 1 on 1 dengan penjaga gol lawan..sekali lagi..sayang seribu kali sayang..

Pertukaran pemain yang dibuat juga tidak dapat mengubah rentak permainan man utd..Pak Alex buntu..keputusan kekal 0-0 sehingga wisel penamat..Pak alex kemudian mengulas "I think it has slipped away from us. It is going to be very difficult to win this league. We have only a lifeline if Chelsea blow it ... It's a big gap.
"

Man utd dikecewakan lagi apabila Giggs,O'shea dan Ferdinand masing-masing mengalami kecederaan hamstring,paha dan kaki selepas perlawanan..pertembungan derby menentang Galacticos Epl pada hujung minggu ini merupakan ujian yang amat getir buat man utd..


Keputusan

0-0

Formation

Berbatov
Mancheda
Nani Giggs Scholes Valencia
O'shea Vidic Ferdinand Neville
Van Der Sar

Subs

Gigs-> Gibson
Mancheda -> Park
O'shea -> Evra

3 comments:

BujanG BahaGia said...

brandon mesti suka

brandon flowers said...

HUARGH HUARGH HUARGH.....

AKU SUKA POST NI...

Que said...

brandon bahagia..